РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000806787<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Аносова Ю. П. 
Когнітивно-комунікативний підхід до навчання читання англійською мовою здобувачів освіти політехнічних закладів фахової передвищої освіти / Ю. П. Аносова, О. В. Наумкіна, О. П. Сіліщенко // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр.. - 2021. - № 1. - С. 3-12. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Охарактеризовано та систематизовано методики навчання читання під час вивчення англійської мови у закладах фахової передвищої освіти. Розглянуто різні типи читання. Проаналізовано доцільність використання когнітивно-комунікативного підходу, спрямованого на розвиток компетенції вираження комунікативного наміру, під час навчання здобувачів освіти читання, який є підгрунтям успішного оволодіння іноземною мовою. Висвітлено питання щодо інклюзивного навчання як важливого аспекту здобуття освіти у нинішніх реаліях. Розкрито особливості у підході до навчання читання здобувачів освіти з особливими освітніми потребами (ООП). Описано певні групи здобувачів освіти з ООП, для яких необхідно індивідуалізувати навчальні завдання, враховуючи їх потреби з огляду на особливості навчання читання іноземною мовою. А саме: групу здобувачів освіти з порушенням мовлення, зору, слуху; групу здобувачів освіти з розладами спектру аутизму; групу здобувачів освіти з синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю; групу здобувачів освіти із дитячим церебральним паралічем. Сформульовано поради щодо методики навчання читання іноземною мовою здобувачів освіти з особливими освітніми потребами кожної з груп. Автори наводять приклади вправ на розвиток компетенцій читання: виразне читання вголос з різною швидкістю, читання по черзі розрізаного тексту, драматичне читання, текст як відповідь на запитання, аналітичне читання, переробка тексту, виділення головного у тексті, категоризація тексту, виведення закономірності за текстом, розширення тексту та інші. Заропоновано принципи опрацювання навчального матеріалу, які сприяють розвитку мовних компетенцій здобувачів освіти політехнічних закладів фахової передвищої освіти України.



Шифр НБУВ: Ж74206 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського