РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000806545<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шаповалова Е. П. 
Формування партнерських відносин зі споживачами на засадах етичного маркетингу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Е. П. Шаповалова; Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. - Київ, 2018. - 21 c. - укp.

Поглиблено теоретичні засади формування партнерських відносин зі споживачами на засадах етичного маркетингу. На підставі ретроспективного аналізу еволюції маркетингу відносин уточнено категоріальний апарат і запропоновано ієрархію основних понять маркетингу індивідуальних партнерських відносин зі споживачем. Розроблено концептуальні засади використання інструментів етичного маркетингу в процесі формування партнерських відносин зі споживачами. Проведено комплексне оцінювання стану ринку банківських послуг як об'єкта маркетингової діяльності. Доведено, що відновлення довіри населення до банківських установ можливе тільки за умови системного використання маркетингових інструментів, етичного ставлення до споживачів і використання сучасних технологій мультиканальної взаємодії. Обґрунтовано доцільність використання в якості ознак сегментування споживачів навички їх володіння сучасними технічними засобами та різноманітними мобільними пристроями, а також вік та рівень доходів, оскільки вони диктують різні моделі поведінки та можливі конфігурації каналів доступу до банківських послуг. Запропоновано економіко-математичну модель, яка дозволяє оптимізувати канали взаємодії відповідно до визначеного профілю сегмента. Розроблено класифікацію ризиків етичного маркетингу, що виникають в процесі взаємодії клієнтів із банківською установою та алгоритм процесу управління мультиканальною взаємодією зі споживачами на засадах етичного маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА438115 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського