РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000805677<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мандич О. В. 
Моделювання алгоритмів управління маркетингом суміжних економічних систем / О. В. Мандич, Т. В. Устік, Ю. Г. Бережна, О. В. Заїка // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2021. - № 4. - С. 5-10. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Сформульовано моделі управління стратегічним маркетингом, які потребують пошуку нових технологій, що вдосконалюються в результаті розвитку економічних систем. Об'єктом дослідження є реінжиніринг бізнес-процесів, який використовується для підвищення ефективності стратегічного управління підприємством. Одним із найбільш проблемних місць є можливість проведення маркетингових досліджень для забезпечення конкурентоспроможності підприємств. На основі дослідження запропоновано моделювання та реінжиніринг бізнес-процесів шляхом впровадження організаційних, корпоративних, ділових та функціональних стратегій. Представлені концептуальні положення в дослідженнях науковців щодо моделювання маркетингового менеджменту. Алгоритм маркетингового моделювання є частиною побудови механізму стратегічного управління. Він поєднує різні теорії та утворює єдиний маркетинговий кластер суміжних економічних систем. Поєднання суміжних моделей економічних систем дозволяє визначити основні принципи створення конкурентних переваг на кожній ланці ланцюга створення вартості. Крім того, маркетингові механізми кожного з учасників мають об'єднати суміжні сфери в єдину цілісну маркетингову стратегічну одиницю. Моделювання стратегій на основі певних алгоритмів з урахуванням можливих конкурентних переваг і ризиків є основним завданням управління маркетингом. Детальний процес формування алгоритму має включати етапи побудови маркетингової моделі для кожного суб'єкта господарювання окремо. Цей алгоритм вимагає включення відповідних взаємопов'язаних моделей і чітких цілей. На прикладі аграрно-продовольчої галузі окреслено існуючі моделі маркетингу, визначено особливості теоретичних положень формування маркетингового менеджменту суб'єктів господарювання суміжних економічних систем, розроблено рекомендації щодо створення ефективного стратегічного управління в суміжних системах. У порівнянні з аналогічними відомими методологіями стратегічного управління, запропонована система забезпечує підприємствам високий рівень значимості, підвищуючи ефективність використання наявних у їх власності ресурсів. А також дозволятиме виділяти нові сегменти ринку, щоб залучити не тільки існуючих, а й потенційних споживачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 + У9(4УКР)290-13-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101404 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського