РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000804787<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лесіна Т. М. 
Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх вихователів до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04, 13.00.08 / Т. М. Лесіна; Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2019. - 40 c. - укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку на основі системного, синергетичного, суб’єктно-діяльнісного, компетентнісного, аксіологічного, контекстного, акмеологічного, інтегративного підходів. Розкрито сутність і структуру понять ”підготовленість майбутнього вихователя до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку” як результату підготовки здобувачів вищої освіти до професійної діяльності. Уточнено науковий статус понять “професійна підготовка”, “дошкільна соціальна зрілість”, “дитина передшкільного віку як суб’єкт соціальної дії”, “соціальні вміння і навички дітей передшкільного віку”. Визначено компоненти підготовленості майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку (соціально-імперативний, аналітично-стратегічний, оцінювально-рефлексивний), критерії (мотиваційно-ціннісний, когнітивно-інформаційний, операційно-діяльнісний) і показники означеної якості. Схарактеризовано рівні підготовленості студентів (критичний, нижчий за задовільний, задовільний, високий) до конструктивного розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку. Обгрунтовано педагогічні умови результативної підготовленості майбутніх вихователів до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку (усвідомлення студентами на рівні переконань соціально-педагогічної значущості розвитку у вихованців соціальних умінь і навичок; забезпечення позитивного спілкування у підсистемах “майбутній вихователь - дитина передшкільного віку – батьки”, “студент – студент”, “викладач - майбутній фахівець”; спрямування практико-зорієнтованої освітньо-професійної діяльності студентів на соціальне партнерство із фахівцями-соціономістами та батьками вихованців закладів дошкільної освіти). Розроблено й експериментально перевірено модель і етапи (пізнавально-збагачувальний, репродуктивно-діяльнісний, імпровізаційно-творчий) її розгортання у закладі вищої освіти, діагностувальний інструментарій та експериментальну методику реалізації педагогічної стратегії підготовки майбутніх вихователів до конструктивного розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку, форми, методи підготовки студентів до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку. Подальшого розвитку набула теорія та методика професійної і дошкільної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА437598 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського