РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000804140<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Smutchak Z. 
The role of leaders' emotional flexibility in banks management = Роль емоційної гнучкості керівника в банківському менеджменті / Z. Smutchak, L. Yankovska, L. Sopilnyk, V. Skupeiko, F. Horbonos // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2021. - Вип. 6. - С. 66-77. - Бібліогр.: 31 назв. - англ.

Розглянуто сутність поняття "емоційна гнучкість", визначено основні її елементи і роль у реалізації управлінських функцій у банківських установах, зокрема в ухваленні рішень. Обгрунтовано необхідність розвитку емоційної гнучкості в напрямі посилення виконуваних керівником функцій. Установлено, що від ступеня розвитку цього досвіду залежить, наскільки керівник здатний діяти в ситуації невизначеності, швидко адаптуватися до змін і знаходити нові можливості та способи ухвалення рішень. Адже в банківському менеджменті управлінські рішення є досить ризиковими, важко передбачуваними, оскільки фінансова сфера є досить чуттєвою не лише до соціально-економічних, а й політичних чинників. Охарактеризовано ментальні моделі, які спрямовують будь-яку діяльність людини. Уточнено термін "емоційна гнучкість керівника" як набір навичок, заснований на здатності сприймати власні емоції, маркувати та розуміти їх, а потім усвідомлено рухатися вперед; це вміння розпізнавати стрес і здатність виходити з нього, вирішувати, як потрібно діяти, щоб це відповідало особистим цінностям і цілям. Розглянуто категорії, які є підгрунтям формування емоційної гнучкості, а саме: емоційне самоусвідомлення, уміння керувати емоціями, уміння ефективно приборкувати емоції, емпатія, налагодження та підтримання відносин. Установлено, що розвинена емоційна гнучкість властива тим керівникам, які можуть розуміти та скеровувати власні емоції, легко ідентифікувати емоції підлеглих і вміти підтримувати ефективні соціальні комунікації. Увагу акцентовано на перевагах, які дає розвинена емоційна гнучкість керівника підприємств, установ, організацій. Емоційна гнучкість керівника полягає в його усвідомленій готовності до реалізації емоційних компетенцій, потрібних для ефективного здійснення професійної діяльності та вирішення соціальних завдань. Це сприятиме професійному становленню й особистісному вдосконаленню, актуалізації адаптивних здібностей, збереженню здоров'я та запобіганню "професійного вигорання", гармонійному функціонуванню в соціумі, життєвим досягненням. Постійно зростаюча значущість людського чинника вимагає додаткових досліджень у царині емоційної гнучкості як додаткового джерела підвищення ефективності та дієвості банківських установ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У526.210-212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського