РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000802739<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Yablunovska K. 
Developing environmental competence in future teachers of specialized subjects from agricultural vocational education institutions: results of pedagogical experiment = Розвиток екологічної компетентності майбутніх викладачів спеціальних дисциплін закладів професійної освіти аграрної галузі: підсумки педагогічного експерименту / K. Yablunovska // Професійна педагогіка. - 2021. - № 2. - С. 46-52. - Бібліогр.: 50 назв. - англ.

Актуальність зумовлена браком експериментально перевірених методик розвитку екологічної компетентності майбутніх викладачів спеціальних дисциплін закладів професійної освіти аграрної галузі (ЗПОАГ). Мета роботи - експериментальна перевірка розробленої авторської методики розвитку екологічної компетентності майбутніх викладачів спеціальних дисциплін ЗПОАГ. Методи: теоретичні (аналіз і синтез, порівняння та зіставлення - для з'ясування сутності поняття "екологічна компетентність майбутніх викладачів аграрного профілю"; визначення його структури, критеріїв, показників і рівнів розвитку); емпіричні (анкетування, спостереження за учасниками педагогічного процесу, педагогічний експеримент, математичної статистики - для з'ясування стану та результатів розвитку екологічної компетентності майбутніх викладачів закладів професійної освіти). Розроблено методику розвитку екологічної компетентності майбутніх викладачів спеціальних дисциплін ЗПОАГ, що забезпечує: безперервний процес удосконалення комплексу знань, умінь і навичок; розвиток професійно важливих якостей екологобезпечної діяльності як у професійній діяльності, так і повсякденному житті; покращання екологічної грамотності майбутніх викладачів спеціальних дисциплін ЗПОАГ. Результати формувального етапу експерименту свідчать про позитивну динаміку у рівнях сформованості екологічної компетентності майбутніх викладачів спеціальних дисциплін ЗПОАГ, що підтверджує ефективність впровадженої авторської методики; експериментально доведено, що відмінності контрольних та експериментальних груп є статистично значущими за всіма критеріями: за мотиваційним (на достатньому рівні зростання становить 0,18 %, на високому - 15,75 %), за когнітивним (відповідно - 0,14 і 6,21 %), за діяльнісним (1,2 і 13,21 %), за суб'єктним (0,6 і 11,78 %).


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського