РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000801640<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Mazaraki A. 
Fuzzy-multiple approach to risk assessment under the conditions of management digitalization in enterprise activity = Нечітко-множинний підхід до оцінки ризику в умовах цифровізації управлінської діяльності підприємства / A. Mazaraki, I. Fedulova, Yu. Drozdova, S. Bai // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2021. - Вип. 5. - С. 263-275. - Бібліогр.: 27 назв. - англ.

Успішність підприємства на ринку залежить від рівня його конкурентоздатності, яка, своєю чергою, визначається рівнем конкурентних переваг продукції, що розробляють і поставляють на ринок. Постійне оновлення продуктового асортименту сучасними підприємствами надає можливість їм продовжити час свого ефективного життя та забезпечити успіх у довгостроковій перспективі. Для цього підприємства повинні постійно здійснювати інноваційну діяльність, яка спрямована на розробку, впровадження і виведення новинки на ринок для забезпечення найкращим чином потреб споживача. Однак підприємства повинні не тільки досліджувати основні фактори успіху, а й джерела ризику, які супроводжують виведення інноваційної продукції на ринок. Ефективність товарної інноваційної політики підприємств молочної галузі визначається оптимальним поєднанням традиційних і нових товарів (нові зручні упаковки, нові смаки, розмір та інше). Розглянуто нечітко-множинний підхід до оцінювання ризику виведення інноваційної продукції підприємства молочної галузі на ринок. В основу підходу покладено критерії оцінювання ризику виведення нової продукції на ринок "RWW" (Real, Win, Worthit - "Чи це реально?", "Чи ми можемо виграти?", "Чи варто цим займатись?"), які розглянуто в роботі Джорджа С. Дея. На базі критеріїв оцінки ризику побудовано нечітко-множинну модель оцінки ризику виведення інноваційної продукції на ринок. У результаті отримано оцінку ризику виведення новинки на ринок за трьома складовими інструменту "RWW" та інтегральну узагальнену. Перевагою використання запропонованого методу є можливість формування агрегованого показника ризику виведення нового продукту на ринок, який ураховує не тільки кількісні, а й якісні характеристики індикаторів оцінки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського