Mazaraki A. Fuzzy-multiple approach to risk assessment under the conditions of management digitalization in enterprise activity = Нечітко-множинний підхід до оцінки ризику в умовах цифровізації управлінської діяльності підприємства / A. Mazaraki, I. Fedulova, Yu. Drozdova, S. Bai // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2021. - Вип. 5. - С. 263-275. - Бібліогр.: 27 назв. - англ.Успішність підприємства на ринку залежить від рівня його конкурентоздатності, яка, своєю чергою, визначається рівнем конкурентних переваг продукції, що розробляють і поставляють на ринок. Постійне оновлення продуктового асортименту сучасними підприємствами надає можливість їм продовжити час свого ефективного життя та забезпечити успіх у довгостроковій перспективі. Для цього підприємства повинні постійно здійснювати інноваційну діяльність, яка спрямована на розробку, впровадження і виведення новинки на ринок для забезпечення найкращим чином потреб споживача. Однак підприємства повинні не тільки досліджувати основні фактори успіху, а й джерела ризику, які супроводжують виведення інноваційної продукції на ринок. Ефективність товарної інноваційної політики підприємств молочної галузі визначається оптимальним поєднанням традиційних і нових товарів (нові зручні упаковки, нові смаки, розмір та інше). Розглянуто нечітко-множинний підхід до оцінювання ризику виведення інноваційної продукції підприємства молочної галузі на ринок. В основу підходу покладено критерії оцінювання ризику виведення нової продукції на ринок "RWW" (Real, Win, Worthit - "Чи це реально?", "Чи ми можемо виграти?", "Чи варто цим займатись?"), які розглянуто в роботі Джорджа С. Дея. На базі критеріїв оцінки ризику побудовано нечітко-множинну модель оцінки ризику виведення інноваційної продукції на ринок. У результаті отримано оцінку ризику виведення новинки на ринок за трьома складовими інструменту "RWW" та інтегральну узагальнену. Перевагою використання запропонованого методу є можливість формування агрегованого показника ризику виведення нового продукту на ринок, який ураховує не тільки кількісні, а й якісні характеристики індикаторів оцінки. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353-55
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|