РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000801161<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Shuklinov S. 
Determination of the possibility of an automobile drive wheel slip = Визначення можливості буксування ведучих коліс автомобіля / S. Shuklinov, A. Uzhva, M. Aloksa, O. Tkachov, M. Mahats // Автомоб. трансп. : зб. наук. пр.. - 2022. - Вип. 50. - С. 40-50. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Недоліком існуючих залежностей визначення можливості буксування ведучих коліс автомобіля при максимальному використанні потужності двигуна і показників взаємодії ведучих коліс з опорною поверхнею є те, що вони є коректними тільки якщо рух автомобіля є сталим. Цей недолік обумовлений тим що при виводі рівняння руху автомобіля прийнята умовність, що на ведучих колесах діє повна сила тяги, тобто без врахування втрат енергії на збільшення кінетичної енергії обертових мас двигуна, трансмісії, ведучих коліс. При цьому вказані втрати енергії компенсуються умовним збільшенням інертності маси автомобіля, що рухається поступово. Таке припущення цілком коректно для визначення тягово-швидкісних властивостей автомобіля не тільки при сталому русі, але і при прискореному. Але при визначенні можливості буксування ведучих коліс при розгоні автомобіля прийняте припущення не коректно, так як на ведучих колесах діє не повна сила тяги, а сила, яка зменшена відповідно втратам енергії на збільшення кінетичної енергії обертових мас двигуна, трансмісії, ведучих коліс. Щоб усунути зазначений недолік необхідно враховувати зменшення сили тяги на ведучих колесах при прискоренні автомобіля. Мета роботи - подальший розвиток теорії автомобіля шляхом удосконалення залежностей, які дозволяють визначати умови можливості буксування ведучих коліс автомобіля при його прискоренні та режими його руху. Підходи, прийняті в роботі для досягнення цієї мети, базуються на законах фізики, теоретичної механіки і положеннях теорії автомобіля. Удосконалено аналітичні залежності для визначення умов можливості буксування ведучих коліс автомобіля при його прискоренні та режими його руху. Отримано залежності для визначення діапазону буксування ведучих коліс від швидкості руху при розгоні автомобіля. При теоретичному дослідженні процесу руху автомобіля встановлено, що розроблені залежності дозволяють визначити характер руху автомобіля і можливість буксування ведучих коліс як при розгоні, так і при сталому русі. Отримані залежності для визначення можливості буксування ведучих коліс при розгоні автомобіля дозволили уточнити уявлення про характер руху автомобіля і можливість буксування ведучих коліс як при розгоні, так і при сталому русі. Отримані залежності можуть бути використані при проектуванні нових і при удосконаленні спортивних автомобілів типу дрегстер, та для аналізу динаміки руху автомобіля при його розгоні з повною подачею палива та визначення характеру взаємодії ведучих коліс з опорною поверхнею залежно від швидкості руху.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-015 + О33-042.73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського