Сіткар В. І. Віртуальна субкультура сучасних дітей в контексті піраміди потреб А. Маслоу / В. І. Сіткар // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2021. - № 2. - С. 25-34. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.Зазначено, що сучасні цифрові технології стають важливим інструментом впливу на світогляд особистості, формування її інтересів, поглядів і потреб. Інформаційне суспільство дає змогу легко задовольнити будь-які інформаційні потреби. Глобальна інтернет-мережа приваблює дітей, підлітків, молодь та інші категорії людей як зручне і доступне джерело різної інформації. Нова картина світу, що формується в підростаючих поколінь завдяки електронним засобам, призводить до певних змін у психології: інший механізм сприйняття світу, специфічні ціннісні орієнтації, несподівані способи самореалізації особистості тощо. Нині діти сприймають інтернет не як набір технологій, а як середовище проживання. Це вже не окрема віртуальна реальність, а частина їхнього життя. У статті здійснено спробу зобразити "цифрові потреби" в контексті віртуальної субкультури, застосовуючи схему, що відображає піраміду потреб за А. Маслоу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.723.2/.3
Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|