РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000797136<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Kitsa M. 
Methods of using social networks by Ukrainian journalists = Методи використання соціальних мереж українськими журналістами / M. Kitsa // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Сер. Журналістика. - 2021. - № 1. - С. 30-35. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Визначено позитивні та негативні аспекти у використанні соціальних мереж (СМ) під час виконання професійних обов'язків журналістів. Встановлено, що з розвитком СМ життя журналіста полегшилось. Адже стало простіше шукати інформацію, відкрився більший доступ до джерел та осіб, які можуть прокоментувати певні події. Також значно полегшився доступ до джерел та осіб, які можуть прокоментувати певні події. Також значно полегшився доступ до політиків, громадських діячів і відомих особистостей, яким можна написати в СМ. У процесі дослідження застосовано метод системного вивчення й аналізу окремих СМ, таких як: Facebook, Twitter, Instagram, Foursquare, Tik Tok. А також за допомогою систематизації, аналогії та узагальнення досліджено матеріали глибинних інтерв'ю, проведених спеціально для дослідження. Показано, що журналісти можуть по-різному використовувати СМ у своїй роботі. Багато що залежить від специфіки роботи, поставлених завдань та обов'язків журналіста. Саме тому важливим є конкретні випадки, ситуації та досвід працівників ЗМІ, які показують, як краще використовувати СМ у роботі залежно від потреб і завдань журналіста, а також його редакції та компанії. Окреслено основні особливості та характеристики СМ; установлено способи їхнього використання журналістами; описано позитивні та негативні аспекти у використанні СМ. Проаналізовано також, які СМ підходять для використання певних завдань у роботі журналіста. Окреслено основні можливості та переваги використання СМ різними організаціями та компаніями, також увагу зосереджено на використанні цього інструменту працівниками медіа компаній. Проте єдиної політики, правил і настанов щодо використання поки що немає. Проте поставлені та вирішені в процесі дослідження завдання не вичерпують тему соціальних мереж. Доцільними є подальші дослідження щодо особливостей та характеристик СМ, їхнього використання журналістами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62с51 + С5*333.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409:А:Журн.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського