РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000796565<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гузар У. Є. 
Проблеми формування іміджу підприємств індустрії гостинності в умовах пандемії / У. Є. Гузар, А. П. Голод, М. З. Паска, Ю. Б. Феленчак, І. М. Стахів // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2021. - Вип. 3. - С. 447-455. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження проблем маркетингового забезпечення процесу формування іміджу підприємств індустрії гостинності в умовах пандемії. Пандемія загострила питання конкурентної боротьби, що зумовило активізацію та актуалізацію досліджень у напрямі формування позитивного іміджу підприємств індустрії гостинності. На основі трактувань дослідників надано власне визначення іміджу підприємства, яке охарактеризовано як "синергетичне" поняття, що охоплює різні іміджеві рівні, які формуються на основі ціннісних орієнтацій, комунікаційних зв'язків і соціально-економічних відносин між суб'єктами взаємодії та співпраці. Визначено, що імідж підприємства формується на основі корпоративної культури компанії, де фундаментальною складовою є чітке та зрозуміле формулювання місії організації. Наведено авторську модель формування іміджу закладів індустрії гостинності. Запропоновано розглядати довіру споживача як однин із ключових факторів стабілізації індустрії гостинності, яка відкриває горизонти нового бачення функціонування підприємства. Досліджено 3 основні компоненти довіри: довіра інвесторів (вкладників), довіра персоналу до організації, довіра клієнтів. Надано авторський підхід щодо формування сучасних складових довіри. Проаналізовано глобальні споживчі настрої населення під час пандемії (грудень 2020 р. - лютий 2021 р.) у розвинених країнах світу, на основі яких зроблено висновок, що споживачі все ж таки планують скоротити свої витрати щонайменше на 20 % у наступні 4 тиж у порівнянні з чотирма попередніми. Найбільша частка скорочених витрат припадає на ресторанні послуги та подорожі. Проведене дослідження сприяє вирішенню багатьох питань щодо поліпшення функціонування закладів індустрії гостинності в умовах пандемії. Зроблено висновок, що в умовах скорочення попиту на послуги підприємств індустрії гостинності та посилення ролі безпекового фактора в рекреаційно-туристичній діяльності особливого значення набуває формування нового рівня довіри клієнта, яка повинна базуватися на оновленому трактуванні принципу "почувайтеся як удома" з розширенням використання інформаційно-комунікаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського