РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000791751<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Маркетинг у цифровому середовищі : підручник / Н. Є. Летуновська, Л. М. Хоменко, О. В. Люльов, О. М. Олефіренко, А. Ф. Бондаренко, М. Г. Мінченко, А. С. Росохата, Н. О. Артюхова, А. О. Дериколенко, О. М. Івахненко, М. С. Саєнко, А. П. Хаба; ред.: Н. Є. Летуновська, Л. М. Хоменко; Сумський державний університет. - Суми : Сум. деж. ун-т, 2021. - 258 c. - Бібліогр.: с. 241-258 - укp.

Наведено положення, що розкривають сутність маркетингу в цифровому середовищі. Досліджено основні інструменти, необхідні маркетологові для успішної реалізації різноспрямованих проектів у мережі "Інтернет". Зокрема, розглянуто види інтернет-бізнесу, бізнес-моделі та особливості створення бізнесу в інтернет-середовищі, інтернет-маркетинг, розроблення й просування вебресурсу. Проаналізовано практичні аспекти, що ілюструють теоретичні положення маркетингу в цифровому середовищі. Приділено увагу сучасним аспектам маркетингу в цифровому середовищі. Описано послідовність розроблення вебресурсу і його подальшу внутрішню й зовнішню оптимізацію.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 ф я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА854606 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського