Маркетинг у цифровому середовищі : підручник / Н. Є. Летуновська, Л. М. Хоменко, О. В. Люльов, О. М. Олефіренко, А. Ф. Бондаренко, М. Г. Мінченко, А. С. Росохата, Н. О. Артюхова, А. О. Дериколенко, О. М. Івахненко, М. С. Саєнко, А. П. Хаба; ред.: Н. Є. Летуновська, Л. М. Хоменко; Сумський державний університет. - Суми : Сум. деж. ун-т, 2021. - 258 c. - Бібліогр.: с. 241-258 - укp.Наведено положення, що розкривають сутність маркетингу в цифровому середовищі. Досліджено основні інструменти, необхідні маркетологові для успішної реалізації різноспрямованих проектів у мережі "Інтернет". Зокрема, розглянуто види інтернет-бізнесу, бізнес-моделі та особливості створення бізнесу в інтернет-середовищі, інтернет-маркетинг, розроблення й просування вебресурсу. Проаналізовано практичні аспекти, що ілюструють теоретичні положення маркетингу в цифровому середовищі. Приділено увагу сучасним аспектам маркетингу в цифровому середовищі. Описано послідовність розроблення вебресурсу і його подальшу внутрішню й зовнішню оптимізацію. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 ф я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА854606 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|