РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000791254<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Havryliuk S. 
Implementation of the model of innovative tourist product in Ukraine: financial and economic aspects = Імплементація моделі інноваційного туристичного продукту в Україні: фінансово-економічні аспекти / S. Havryliuk, L. Melko, G. Uvarova, V. Karyuk, I. Mihus // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2021. - Вип. 1. - С. 219-232. - Бібліогр.: 36 назв. - англ.

Мета дослідження - обгрунтування сутності та ролі інноваційних туристичних продуктів (ІТП) у підвищенні ефективності господарсько-продуктової діяльності підприємств туристичної сфери, необхідності їхньої імплементації в туризмі на сучасному етапі в Україні. На підставі аналізу літературних джерел і наявних підходів до вирішення проблеми імплементації інноваційних продуктів туристичними підприємствами сформульовано понятійний інструментарій у цій сфері з урахуванням галузевих особливостей, охарактеризовано різновиди продуктових інновацій туристичних підприємств. Актуальність вирішення цієї наукової проблеми полягає в тому, що в умовах конкуренції розвиток туристичного бізнесу забезпечується насамперед використанням туристичними підприємствами продуктових інновацій, запровадженням ефективних шляхів реалізації пріоритетних напрямів інноваційної діяльності. Дослідження проблеми імплементації ІТП у практичній діяльності підприємств здійснено в такій логічній послідовності: проаналізовано сутність і види ІТП, визначено основні передумови їхньої імплементації в діяльності підприємств; розглянуто основні тенденції розвитку інновацій у туристичному бізнесі України, зокрема нові туристичні продукти та інноваційні підходи, які застосовують для утримання постійних клієнтів і залучення нових в умовах конкуренції; розроблено оптимальну модель імплементації ІТП. Методичним інструментарієм проведеного дослідження стали загальнотеоретичні та специфічні методи, зокрема, логіко-діалектичний, графоаналітичний метод, метод наукової абстракції, системний і комплексний підходи. Періодом дослідження обрано 2010 - 2019 рр. Об'єктом дослідження є ІТП, що надало можливість побудувати модель його імплементації з урахуванням взаємодії зовнішнього та внутрішнього середовища. Наведено результати емпіричного аналізу основних тенденцій розвитку інноваційної діяльності на сучасному етапі розвитку туристичного бізнесу в Україні. Зазначено причини, що гальмують інновації в туризмі, врахування яких потрібне задля розроблення та імплементації ІТП. Дослідження теоретично доводить і підтверджує, що розвиток інноваційної діяльності та впровадження ІТП забезпечують туристичним підприємствам конкурентні переваги.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського