Havryliuk S. Implementation of the model of innovative tourist product in Ukraine: financial and economic aspects = Імплементація моделі інноваційного туристичного продукту в Україні: фінансово-економічні аспекти / S. Havryliuk, L. Melko, G. Uvarova, V. Karyuk, I. Mihus // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2021. - Вип. 1. - С. 219-232. - Бібліогр.: 36 назв. - англ.Мета дослідження - обгрунтування сутності та ролі інноваційних туристичних продуктів (ІТП) у підвищенні ефективності господарсько-продуктової діяльності підприємств туристичної сфери, необхідності їхньої імплементації в туризмі на сучасному етапі в Україні. На підставі аналізу літературних джерел і наявних підходів до вирішення проблеми імплементації інноваційних продуктів туристичними підприємствами сформульовано понятійний інструментарій у цій сфері з урахуванням галузевих особливостей, охарактеризовано різновиди продуктових інновацій туристичних підприємств. Актуальність вирішення цієї наукової проблеми полягає в тому, що в умовах конкуренції розвиток туристичного бізнесу забезпечується насамперед використанням туристичними підприємствами продуктових інновацій, запровадженням ефективних шляхів реалізації пріоритетних напрямів інноваційної діяльності. Дослідження проблеми імплементації ІТП у практичній діяльності підприємств здійснено в такій логічній послідовності: проаналізовано сутність і види ІТП, визначено основні передумови їхньої імплементації в діяльності підприємств; розглянуто основні тенденції розвитку інновацій у туристичному бізнесі України, зокрема нові туристичні продукти та інноваційні підходи, які застосовують для утримання постійних клієнтів і залучення нових в умовах конкуренції; розроблено оптимальну модель імплементації ІТП. Методичним інструментарієм проведеного дослідження стали загальнотеоретичні та специфічні методи, зокрема, логіко-діалектичний, графоаналітичний метод, метод наукової абстракції, системний і комплексний підходи. Періодом дослідження обрано 2010 - 2019 рр. Об'єктом дослідження є ІТП, що надало можливість побудувати модель його імплементації з урахуванням взаємодії зовнішнього та внутрішнього середовища. Наведено результати емпіричного аналізу основних тенденцій розвитку інноваційної діяльності на сучасному етапі розвитку туристичного бізнесу в Україні. Зазначено причини, що гальмують інновації в туризмі, врахування яких потрібне задля розроблення та імплементації ІТП. Дослідження теоретично доводить і підтверджує, що розвиток інноваційної діяльності та впровадження ІТП забезпечують туристичним підприємствам конкурентні переваги. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|