РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000790143<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Колисниченко І. Ю. 
Поліноміальна апроксимація динамічних сигналів одноплатформених ЖД ваг / І. Ю. Колисниченко, В. В. Ткачов // Електротехніка та електроенергетика. - 2021. - № 2. - С. 44-52. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Мета роботи - отримання апроксимуючої функції (або системи апроксимуючих рівнянь), яка з мінімальною похибкою зробить наближення до наявних даних по проїзду залізничних об'єктів через 1-но платформні залізничні ваги. Для розв'язання поставленої задачі використовуються числові методи, а саме апроксимація поліноміальними функціями n-го порядку. Експериментальні данні, на основі яких виконуються досліди, отримано з системи зважування та ідентифікації вагонів у русі на одно платформних вагах. Автоматизація процесу апроксимації відбувається за допомогою програми, написаної на мові програмування Python, в якій, для отримання коефіцієнтів багаточлена, використано функції polifit і polyid бібліотеки numPy. Завдяки використанню поліномінальної апроксимації при обробці даних із тензометричних залізничних вагових систем вдалось отримати систему лінійних рівнянь, які з мінімальною похибкою відновили експериментальні дані, що були отримані з існуючої системи підприємства Північний ГЗК: Метінвест. При нормалізації показань датчиків від умовних одиниць, отриманих із підсумкової коробки до діапазону значень [0; 1] з'явилась змога, у процентному співвідношенні, описати рухомий залізничний об'єкт. Це надає змогу уникнути залежності кінцевих результатів від швидкості проїзду вагона або локомотива, що призводить до підвищення точності ідентифікації вагонів у рухомому складі за рахунок використання процентного співвідношення перебування осей на ваговій платформі (наїзд/з'їзд). З'явилась можливість визначити тип вагона з однаковою кількістю осей, але різними характеристиками міжосьового простору та бази рухомого складу. Наукова новизна полягає в отриманні загального методу апроксимації експериментальних даних проїзду вагонів через одноплатформні ваги, який можна використовувати для навчання інтелектуальних систем і генерації, наближених до реальних даних проїзду вагона (за рахунок накладання шумів, тощо). Практична цінність - підвищення точності та швидкості ідентифікації вагона у цілому, а також можливість ідентифікувати тип вагона з однаковою кількістю осей у залізничному складі, зменшує час простою підприємства, що сприяє збільшенню кількості зважених та ідентифікованих рухомих об'єктів. Наведені методи можуть буди використанні як для ідентифікації, так і для задач, кінцевим результатом яких є класифікація вхідних даних (нейронні сітки та т.п.).


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.05-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16680 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського