РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000784590<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Новікова А. О. 
Формування в учнів основної школи умінь математичного моделювання у процесі навчання алгебри : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / А. О. Новікова; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 22 c. - укp.

Досліджено проблему формування в учнів основної школи вмінь математичного моделювання під час навчання алгебри. Проаналізовано науково-педагогічні дослідження, у яких розглянуто питання реалізації прикладної спрямованості курсу математики; уточнено зміст поняття "прикладна спрямованість курсу математики" та "прикладна спрямованість шкільного курсу алгебри"; запропоновано теоретично обґрунтовану та експериментально перевірену методику формування в учнів основної школи вміння математичного моделювання. Виокремлено методи реалізації прикладної спрямованості навчання курсу алгебри (математичне моделювання, навчальні проекти, практичні роботи та навчальна практика), однак основним визнано метод математичного моделювання, тому засобом реалізації прикладної спрямованості навчання курсу алгебри є система прикладних задач. Визначено дидактичну схему реалізації прикладної спрямованості навчання шкільного курсу алгебри; сформульовано дидактичні вимоги до прикладних задач (змістова валідність, відповідність дидактичним цілям, диференційовна реалізовність, узгодженість з видом математичної моделі, наявність фабули задачі, повнота даних), що сприяють формуванню вміння математичного моделювання; розроблено добірку прикладних задач для курсу алгебри основної школи; представлено егапи розв'язання прикладної задачі; запропоновано модель формування вміння математичного моделювання. Ефективність запропонованої методики формування уміння математичного моделювання перевірено під час формувального експерименту. Результати, отримані під час дослідження, дають змогу стверджувати, що розроблена методика формування в учнів основної школи вміння математичного моделювання сприяє розвитку пізнавального інтересу; підвищенню мотивації учнів до навчання математики; поглибленню знань; засвоєнню алгоритму застосування математичного моделювання до розв'язання прикладних задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: В15 р21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА448245 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського