РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000784568<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Червінська І. Б. 
Теорія і методика організації соціокультурного простору загальноосвітньої школи в гірській місцевості : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / І. Б. Червінська; Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка". - Чернігів, 2021. - 40 c. - укp.

Шляхом теоретичного аналізу джерельної бази та методологічного конструкту соціокультурного простору гірської школи обґрунтовано сутність поняття "соціокультурний простір" в контексті міждисциплінарного дискурсу. Окреслено теоретико-методологічні засади організації соціокультурного простору закладу загальної середньої освіти. Охарактеризовано специфіку соціокультурного простору загальноосвітньої школи гірської місцевості регіону Українських Карпат як освітньо-педагогічного феномену. Розроблено концепцію та обґрунтовано структурно-функціональну модель організації соціокультурного простору загальноосвітньої школи, яка сприятиме забезпеченню оптимальних умов для професійного розвитку та саморозвитку педагога гірської школи. Узагальнено, що діяльність суб'єктів соціокультурного простору загальноосвітньої школи гірської місцевості сприяє реалізації запитів громади гірського села на якісну освіту, високий рівень культури, організованого дозвілля та спорту, який перебуває повсякчас під її постійним контролем і безпосереднім впливом. Визначено, що під час підготовки програми реалізації структурно-функціональної моделі соціокультурного простору загальноосвітньої школи гірської місцевості враховано її цільові орієнтири, завдання, принципи, концепти, компоненти, методи, форми та засоби діяльності на макро-, мезо- та мікрорівнях, беручи до уваги якісні та просторові показники. За результатами дослідження виявлено соціокультурну спрямованість державно-громадського управління інноваційним закладом загальної середньої освіти та значимість соціально-освітнього партнерства для формування його позитивного іміджу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410.3 + С5*671*5*333.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА448188 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського