Міхєєв А. О. Вплив дистанційного навчання на основні показники соціально-психологічної адаптації вітчизняних та іноземних студентів / А. О. Міхєєв, В. С. Джуряк, В. Б. Попович, Я. А. Атаманюк // Буков. мед. вісн. - 2021. - 25, № 1. - С. 75-81. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.З початком появи та швидкого поширення нового коронавіруса SARS-CoV-2 було вжито безпрецедентні заходи для боротьби з пандемією, що в багатьох країнах світу, у т. ч. і в Україні, призвело до суворих обмежень із переходом навчання всіх рівнів на дистанційну форму. Мета роботи - вивчити та порівняти основні показники соціально-психологічної адаптації вітчизняних та іноземних студентів до навчання за умов дистанційної освіти під час карантину. Проведено вивчення основних показників особистісної адаптації студентів 3-го курсу медичних факультетів БДМУ під час дистанційного навчання за умов карантину. Показники вивчалися шляхом опитування вітчизняних та іноземних студентів з використанням Google Forms та відеоконференції Google Meet. Опитування проводилося анонімно, за однакових умов, а для створення анкети в Google Forms було використано адаптований варіант опитувальника БОО "Адаптивність" українською та англійською мовою, що призначений для оцінювання адаптаційних можливостей людини. Як показали результати опитування, під час дистанційного навчання рівень нервово-психічної стійкості вітчизняних студентів був вірогідно вищим, ніж у іноземних громадян. В іноземних студентів показник соціалізації був у 1,5 разу нижчим, ніж в українських студентів, а у переважної більшості вітчизняних студентів спостерігався достатній рівень соціалізації. Комунікативні здібності у вітчизняних студентів у порівнянні з іноземними студентами також були суттєво вищими, але як українські, так і іноземні студенти під час карантину та дистанційної форми навчання практично не виявляють ознак відхилень поведінки. У цілому, як у вітчизняних, так і в іноземних студентів під час дистанційного навчання за умов карантину спостерігається досить низький рівень адаптації, а її успіх безпосередньо залежить від зовнішніх умов (дистанціонування та ізоляція). Висновок: за умов карантину студенти медичних факультетів БДМУ, як вітчизняні, так і іноземні, характеризуються досить низьким рівнем соціально-психологічної адаптації до дистанційного навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|