Флярковська О. В. Формування соціальної компетентності у підлітковому віці / О. В. Флярковська // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр.. - 2020. - № 2. - С. 81-87. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Визначено поняття "соціалізація", "компетентність", "компетенція", "соціальна компетентність" і взаємозв'язок цих понять з іншими термінами, як-от "соціальне середовище", "соціальне виховання" підлітків. Проаналізувавши поняття "соціальна компетентність", зосереджено увагу на тому його аспекті, який є важливим у роботі з дітьми підліткового віку. Розглянуто психолого-педагогічні засади організації педагогічного процесу, спрямованого на розвиток здорової особистості, яка вміє навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі. Окреслено умови формування соціальної компетентності підлітків. Визначено, що формування соціальної компетентності підлітків відбувається шляхом формування у здобувачів освіти здатності самостійно приймати рішення, вміння безконфліктно та толерантно спілкуватися з іншими, визнавати свої помилки, відстоювати свою гідність, права, реалізовувати свої природні можливості, вести здоровий спосіб життя, планувати своє особисте та професійне майбутнє. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж74206 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|