Буйницька О. П. Система педагогічного проєктування інформаційно-освітнього середовища для здійснення підготовки майбутніх соціальних педагогів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.10 / О. П. Буйницька; Національна академія педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання. - Київ, 2021. - 39 c. - укp.Представлено систему педагогічного проєктування інформаційно-освітнього середовища (ІОС) для здійснення підготовки майбутніх соціальних педагогів в умовах цифрової трансформації, що забезпечує персоніфікований підхід до навчання, підвищує рівень інформаційно-цифрової компетентності, забезпечує організацію ефективної комунікації та колаборації всередині середовища в умовах змішаного і дистанційного навчання. Проаналізовано основні тенденції розвитку освіти в європейському просторі, роль цифрової трансформації та її вплив на підготовку конкурентоздатних фахівців. Визначено необхідність високої фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів, завдання яких створювати психологічно комфортні міжособистісні відносини в цифровому соціумі, створювати умови для саморозвитку особистостей, сприяти їх розвитку, забезпечувати продуктивну взаємодію з іншими людьми та соціо-технологічними системами. Побудовано відкрите ІОС, у якому враховано психологічні особливості майбутніх соціальних педагогів і їх очікування від освітнього процесу. Обґрунтовано та побудовано моделі: ІОС, процесу навчання, системи внутрішньої сертифікації електронних навчальних курсів, системи саморозвитку цифрової компетентності викладача, системи педагогічного проєктування ІОС для здійснення підготовки майбутніх соціальних педагогів; інформаційно-цифрової компетентності майбутнього соціального педагога. Розроблено індикатори якості відкритого ІОС, цифрову інтерактивну платформу соціального педагога, навчально-методичні комплекси з використання та проєктування ІОС, які є складовими розроблених персональних цифрових середовищ (ПЦС). Проаналізовано та статистично опрацьовано одержані в ході експерименту результати, підтверджено ефективність підготовки майбутніх соціальних педагогів із використанням ІОС під час змішаного та дистанційного навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р3 + С4 р30
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА450651 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|