РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000778755<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Багінська О. В. 
Теоретико-методичні засади формування рухової функції школярів різних вікових груп у процесі навчання фізичної культури : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. В. Багінська; Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - 39 c. - укp.

Здійснено, в межах вирішення проблеми оптимізації процесу фізичного виховання в школі, розробку та обґрунтування теоретико-методичних засад управління процесом формування рухової функції школярів різних вікових груп, що включають систему управління інтеграційними процесами між окремими сторонами рухової функції. Увагу спрямовано на вирішення протиріч між: актуальністю дослідження розвитку рухової функції школярів і висвітлено тільки окремих аспектів її формування в науково-методичній літературі; розвитком рухової функції як єдиного цілого в процесі онтогенезу людини та розрізненістю методик формування окремих її сторін в процесі фізичного виховання; наявними зв'язками між окремими рівнями і сторонами рухової функції та недостатнім їх вивченням і урахуванням в освітньому процесі школярів різних вікових груп. Охарактеризовано освітній процес фізичного виховання школярів різних вікових груп. Висвітлено теоретичні та методичні засади управління процесом формування рухової функції школярів різних вікових груп у процесі навчання фізичної культури. Виявлено провідні й інтегральні показники координаційної та біодинамічної структури руху школярів 6 - 15 років, які мають суттєву питому вагу у здійсненні ефективної рухової діяльності та формуванні рухової функції у цілому. Визначено співвідношення факторних навантажень окремих показників координаційної та біодинамічної структури руху. Розроблено моделі біодинамічної та координаційної структури руху за найбільш інформативними показниками для кожної вікової групи школярів та комп'ютерні біомеханічні моделі розвитку рухової функції для школярів від 6 до 15 років. Розроблено й обґрунтовано теоретико-методичні засади управління процесом формування рухової функції школярів різних вікових груп, що включають систему управління інтеграційними процесами між окремими сторонами рухової функції. Удосконалено методику вимірювання основних біомеханічних параметрів формування рухової функції, методику формування рухових умінь і навичок, діагностичний та процесуальний компоненти методики розвитку рухових якостей школярів. Також отримали подальший розвиток відомості про особливості розвитку рухової функції у дітей шкільного віку та взаємозалежність окремих її сторін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.48 + Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА450617 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського