РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000776152<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Актуальні питання теорії і практики інклюзивного навчання у закладах освіти : [колект.] монографія / Л. Калсоларі, Л. Баззаніні, Е. Бонфа, Ф. Бянко, К. Кораззарі, Т. Моніні, М. Паззі, А. Пілларі, С. Сілімбані, Е. Скуерзанті, Р. Спароно, А. Вентуріні, Л. Платаш, О. Гринюк, А. Починок, Н. Гаврилова, О. Гаврилов, М. Марчук, І. Петрюк, О. Палійчук, М. Буйняк, О. Гордійчук, Т. Цуркан, Х. Сандулович, Л. Крестянікова, Л. Мафтин, В. Ткач, У. Легусова, Т. Нечитайло, В. Радчук, Н. Коса, Л. Костик, В. Санжаровець, К. Санжаровець, Н. Гуцул, Н. Колесніченко, С. Романюк, С. Коміссарова, Т. Кліщинська, Я. Мудрий, Т. Шоліна, І. Ковальчук, М. Пірен, С. Миронова, С. Чупахіна, М. Олійник, О. Кузенко, Л. Мацук, І. Перепелюк, Л. Доцюк, І. Кушнір, О. Гауряк, Л. Фесік, Н. Оксіна, С. Платаш, Н. Кучумова, О. Степаненко, Я. Андрєєва, С. Андрійчук, Т. Равлюк, Л. Смеречак, Д. Романовська, Р. Мінтянська, Н. Скрипник, А. Філіпчук, А. Басовська, А. Сушма; ред.: Л. Б. Платаш; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - Чернівці : Технодрук, 2020. - 571 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp.

Розглянуто теоретичні та прикладні питання організації інклюзивного навчання дітей з особливими потребами в закладах освіти. Проаналізовано стан розвитку інклюзивної освіти в Чернівецькій області. Досліджено питання забезпечення системного кваліфікованого супроводу, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвивальних послуг особам із порушеннями психофізичного розвитку в закладах освіти. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти формування інклюзивної компетентності вчителів закладів загальної середньої освіти. Подано інформацію щодо впровадження інноваційних педагогічних технологій в умовах інклюзивного навчання майбутніх інженерів в галузі архітектури та будівництва. Увагу приділено духовно-моральним цінностям як гармонійній основі процесу формування світогляду дитини з інвалідністю. Розкрито особливості використання адаптивної фізичної культури в дітей із порушенням зору. Визначено компоненти, рівні та показники готовності майбутніх фахівців соціальної сфери до роботи з дітьми з особливими потребами. Розглянуто технології ігрової психокорекції при емоційних і поведінкових порушеннях дітей в інклюзивній школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА850117 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського