Пачковський Ю. Електронна комерція в теоретичному полі соціології / Ю. Пачковський, О. Дячук // Соціол. студії. - 2021. - № 1. - С. 14-23. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.Розглянуто окремі проблеми соціологічної концептуалізації електронної комерції як соціального феномену, що набуває вагомості в сучасному глобалізованому суспільстві. Звернено увагу на низку підходів, які пропонуються до розгляду новітніх соціальних феноменів у межах економічної соціології. Серед задекларованих підходів особливе місце в аналізі електронної комерції посідає ринковий, що включає низку дискурсів: неоінституціональний, соціокультурний, феноменологічний. Доповненням до цих теоретичних концептів під час аналізу електронної комерції є концептуальні положення, опрацьовані в межах теорії інформаційного суспільства: концепції мережевого суспільства М. Кастельса, суперіндустріального суспільства Е. Тоффлера. Продуктивними з погляду соціологічного аналізу електронної комерції розглянуто положення теорій, пов'язаних із розвитком цифрового суспільства: концепції четвертої промислової революції К. Шваба й нової економіки (концепція повної або часткової електронної комерції Turban, Outland, King et al.). Індекс рубрикатора НБУВ: С5*в65
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100935 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|