Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000771896<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Гуркова Т. П. Підготовка вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти до реалізації діалогових форм навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. П. Гуркова; Запорізький національний університет. - Запоріжжя, 2021. - 20 c. - укp.Розглянуто питання підготовки вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти до реалізації діалогових форм навчання. Розкрито й охарактеризовано зміст та сутність готовності до зазначеної діяльності. Розроблено, обгрунтовано комплекс організаційно-педагогічних умов: формування мотивації вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти до реалізації діалогових форм навчання; збагачення змісту післядипломної педагогічної освіти діалоговими формами навчання; здійснення науково-методичного супроводу реалізації діалогових форм навчання. Визначено умови, що впроваджено в процес післядипломної освіти на основі спецкурсу "Діалогові технології як засіб розвитку творчого потенціалу компетентного вчителя початкових класів"; тренінгу "Моделювання фізичного освітнього середовища Нової української школи"; роботи обласної творчої групи та інших методичних заходів. Обґрунтовано та побудовано структурно-функціональну модель підготовки вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти до реалізації діалогових форм навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.42
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА449420 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|