Задворняк Л. С. Формування активної громадянської позиції майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у позааудиторній виховній роботі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. С. Задворняк; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. - Вінниця, 2021. - 20 c. - укp.На основі аналізу науково-педагогічної літератури з досліджуваної проблеми та врахування особливостей особистісно-професійного розвитку студентів педагогічних закладів вищої освіти з'ясовано сутність поняття "активна громадянська позиція майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей", визначено критерії (ціннісно-мотиваційний, інтелектуально-гносеологічний, світоглядно-діяльнісний), показники та рівні її сформованості. Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування активної громадянської позиції майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у позааудиторній виховній роботі (розвиток мотивації соціокультурної діяльності майбутніх учителів у процесі застосування аксіологічного підходу; формування надпрофесійних навичок soft skills засобами інтерактивних технологій виховної роботи; забезпечення національної спрямованості позааудиторної виховної роботи у процесі використання масових форм діяльності). Розроблено модель, що складається з трьох блоків: цільового, методологічного, оцінювально-результативного. Вона комплексно відображає мету, завдання, принципи, педагогічні умови, форми, методи, етапи та рівні формування активної громадянської позиції майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у позааудиторній виховній роботі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч311.34
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА449323 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|