РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000769892<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ніколаєску І. О. 
Теоретичні і методичні засади професійно-педагогічної самореалізації викладача системи післядипломної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / І. О. Ніколаєску; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького. - Черкаси, 2018. - 40 c. - укp.

Розглянуто проблему професійно-педагогічної самореалізації (ППС) викладача системи післядипломної освіти (СПО) засобами інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у процесі євроінтеграційних змін. Проаналізовано генезис і сучасний стан української післядипломної педагогічної освіти, окремі її напрями, елементи, особливості, детерміновані сучасними суспільно-економічними трансформаціями. З'ясовано особливості післядипломної педагогічної освіти в інших країнах, виокремлено основні світові тенденції в цій галузі для закладів післядипломної педагогічної освіти України. Теоретично обґрунтовано вимоги до професійно-педагогічної діяльності викладача закладів післядипломної педагогічної освіти в умовах інформаційно-комунікаційного простору. Досліджено особливості професійно-педагогічної діяльності викладача СПО в контексті інтеграції двох основних складників: спеціально-наукової компетентності, що забезпечує успішність вирішення професійних завдань, спеціально-професійної (за спеціальністю) та науково-дослідної діяльності; психолого-педагогічної компетентності, що зумовлює ефективність професійно-педагогічної діяльності, яка забезпечує реалізацію системи функцій, починаючи з навчально-розвивальної та закінчуючи методичною, управлінською, корегувальною функціями. Встановлено педагогічні витоки ППС особистості в контексті сучасної педагогічної думки. Проаналізовано зміст категорійно-понятійного апарату, визначено сутність поняття "самореалізація". Схарактеризовано методологічні засади дослідження, базовані на системному, суб'єктно-діяльнісному, культурологічному, акмеологічному, компетентнісному й інформаційному підходах. Конкретизовано зміст базисних понять порушеної проблеми в контексті розвитку професійної освіти. Запропоновано авторські тлумачення провідних дефініцій дослідження. Теоретично обґрунтовано потенціал ІКТ для ППС викладача СПО. Презентовано сучасні ІКТ як чинник модернізації системи післядипломної педагогічної освіти. Проведено компаративний аналіз щодо використання ІКТ для розвитку вітчизняної та зарубіжної післядипломної педагогічної освіти. Розкрито ІК-компетентність як передумову здійснення результативної ППС викладача СПО. На підставі комплексності, міждисциплінарності та багаторівневості задекларованої проблеми обґрунтовано й апробовано організаційно-педагогічні умови ППС викладача СПО засобами ІКТ. Розроблено та теоретично обґрунтовано організаційно-змістову модель системи ППС викладача СПО засобами ІКТ, що складається з окремих, взаємопов'язаних між собою елементів і забезпечує цілісність досліджуваного процесу. Виокремлено критерії та показники ППС викладача СПО засобами ІКТ. Представлено шляхи реалізації організаційно-педагогічних умов ППС викладача СПО засобами ІКТ, виконано їх експериментальну перевірку. Виокремлено основні прогностичні напрями використання ІКТ для ППС викладача системи післядипломної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.421 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА435204 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського