РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000767983<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Рейпольська О. Д. 
Теоретико-методичні засади формування у дошкільників ціннісного самоставлення : монографія / О. Д. Рейпольська. - Київ : Слово, 2020. - 504 c. - Бібліогр.: с. 382-415 - укp.

Вперше проведено системне теоретико-експериментальне дослідження генези та психолого-педагогічних закономірностей формування в дошкільників ціннісного самоставлення (ЦС) на основі ідей особистісно орієнтованого, особистісно ціннісного, суб'єкт-суб'єктного підходів. Розроблено й обґрунтовано модель ЦС, а також педагогічні умови формування в дошкільників ЦС (створення сприятливої педагогічної атмосфери взаємодії, що передбачає віру в унікальність і цінність кожної особистості, забезпечення її прав на вільний розвиток, реалізацію власних надбань; підвищення обізнаності вихователів і батьків у питаннях розвитку та становлення особистості, набуття практичних умінь співробітництва з дітьми; диференційований підхід до формування ЦС у дітей дошкільного віку). Встановлено критерії (когнітивний, емоційний, мотиваційний, комунікативний, регулятивний) із відповідними показниками та рівні (високий, середній, низький) сформованості ЦС у дошкільників. Визначено сутність поняття "ціннісне самоставлення дошкільника" як сукупність уявлень, переживань і конструктивних чи деструктивних самоцінувань особистості у формі власних рефлексивних якостей, які, узагальнюючись у ціннісне-Я, зумовлюють стиль її поведінки, діяльності та спілкування. Виокремлено такі форми самоцінності, як самозадоволення, самосхвалення, самоінтерес, самоповага, гідність, любов до себе. Виявлено специфіку ціннісного "Я" як "ядра", центру самоцінності. Схарактеризовано психологічні механізми (саморефлексію, самоінтеграцію) формування у дошкільників ЦС. Розвинуто положення про зміст, форми, методи, організацію формування у дошкільників ЦС як самоцінування у закладі дошкільної освіти. Запропоновано оригінальну систему роботи з формування ЦС у дошкільників різних віково-статевих груп в умовах закладу дошкільної освіти. Розроблено та представлено критеріально-діагностичний комплекс і технологію формування у дошкільників ЦС. Представлено систему дидактико-методичних завдань (для організованого освітнього процесу та самостійної діяльності дітей).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.33 + Ч411.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА847882 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського