Костиря І. В. Формування лідерської позиції майбутніх інженерів у вищих технічних навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / І. В. Костиря; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. - Вінниця, 2018. - 20 c. - укp.Теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено педагогічні умови формування лідерської позиції майбутніх інженерів у закладах вищої освіти технічного профілю. Вперше визначено поняття лідерської позиції майбутнього інженера, як усвідомленої готовності до виконання ролі лідера та сукупності всіх відносин його особистості до дійсності, що склалася в певну систему групових взаємовідносин, породжених цим усвідомленням. Базовими компонентами лідерської позиції визначено: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний та особистісний. Експериментально доведено, що педагогічними умовами формування лідерської позиції майбутнього інженера у такому закладі є: залучення студентів у практичну самостійну діяльність, що передбачає застосування організаційних, комунікативних, когнітивних, рефлексивних умінь і зумовлює прояв їх лідерської позиції; моделювання професійно-орієнтованих завдань, що вимагають від студентів вибору оптимальних способів лідерського впливу у ситуаціях діалогічної та групової взаємодії; виховання ціннісного ставлення до лідерської позиції в позааудиторній та аудиторній роботі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.314
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА435127 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|