РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000766986<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сенишин О. С. 
Маркетинг : навч. посіб. / О. С. Сенишин, О. В. Кривешко; Львівський національний університет імені Івана Франка. - Львів : Простір-М : ЛНУ ім. Івана Франка, 2020. - 346 c. - Бібліогр. в кінці тем, с. 337-339 - укp.

Розглянуто теоретичні, методологічні та практичні питання, пов'язані із маркетингом як дисципліною, науковю і сферою дослідження. Розкрито понятійно-категоріальний апарат, принципи, види, концепції та функції маркетингу. Охарактеризовано методику проведення маркетингових досліжень і подано основні елементи маркетингового середовища та їх детальну характеристику. Розглянуто елементи комплексу маркетинг "4Р", а саме: маркетингову товарну, цінову політики, політики розподілу та маркетингових комунікацій. Велику увагу приділено маркетинговій логістиці, зокрема, логістичним системам та методиці управління запасами та питаннями стратегічного маркетингу, а саме: сучасним технологіям стратегічного аналізу й матричним методам маркетингового стратегічного планування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА847515 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського