РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000766581<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зелінська Н. В. 
Видавнича культура шкільного підручника: редакторські та дизайнерські аспекти / Н. В. Зелінська, Г. Б. Листвак // Поліграфія і вид. справа. - 2019. - № 2. - С. 63-76. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На прикладі добірки шкільних підручників останніх років, а також підручників "Нової української школи" для першого класу розглянуто основні аспекти видавничої культури. Особливий акцент зроблено на редакторських та дизайнерських аспектах культури видання. Виокремлено найвагоміші проблемні моменти, які простежуються як у підручниках останніх років, так і у виданнях нового зразка: це добір навчального матеріалу (текстів, ілюстрацій) та його подання, підхід до формування культурного коду, введення персонажів з методичною метою, пояснення слів та понять, дотримання принципів гендерної рівності та інклюзії, розробка системи умовних позначень, доречність у доборі тексту та ілюстрацій, візуальне оформлення простору сторінки тощо. Запропоновано можливі шляхи видавничої оптимізації за кожним із цих моментів з метою підвищити загальну культуру навчальних видань, зробити їх методично ефективними та ринково привабливими.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.167.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського