РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000765919<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Омельченко М. С. 
Психологічні принципи оптимізації розвитку професійної свідомості корекційного вчителя / М. С. Омельченко // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2019. - № 3. - С. 11-15. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто загальні принципи, що покладено в основу психологічної концепції розвитку професійної свідомості корекційного педагога. Здійснено класифікацію принципів, розглянуто їх сутність, характеристики та прояви. Розкрито поняття, значення й основні детермінанти співтворчості в системі розвитку професійної свідомості корекційного педагога. Звернено увагу на відповідність визначених принципів трьом ключовим психологічним позиціям і їх обумовленість соціокультурним середовищем, діяльністю особистості й самою особистістю, що в статті представлено у вигляді схеми. Наведено суб'єктивні та об'єктивні аспекти загальних психологічних принципів, встановлено їх зв'язок із частковими принципами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.42 + Ю940.91-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського