РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000765869<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Завсєгдашня І. В. 
Оптимізаційне моделювання розподілу продукції видобувного підприємства між контрагентами / І. В. Завсєгдашня, С. Л. Цвіркун, П. В. Бурнасов, О. Ю. Сердюк, О. О. Завсєгдашня // Вісн. Криворіз. нац. ун-ту : зб. наук. пр.. - 2020. - Вип. 51. - С. 62-69. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Мета роботи - розробка оптимізаційної економіко-математичної моделі для планування збуту продукції видобувного підприємства, яка б враховувала не тільки значення цільової функції - умову максимізації обсягів збуту та доходу від основної діяльності, але також враховувала пріоритетність (рівень значимості) контрагентів для добувного підприємства. Використано метод теоретичного аналізу в процесі дослідження науковопрактичних розробок та підходів до моделювання розподілу продукції виробничих підприємств між споживачами; системний аналіз використовувався для розробки структурно-логічної схеми, що відображає етапи підготовки до прийняття рішення щодо оптимального планування збуту продукції а також формування методики ранжування контрагентів; методи економіко-математичного моделювання використовувались для розробки оптимізаційної моделі розподілу продукції; статистичні методи використовувались для розрахунку фактичного значення параметрів моделі. Наукова новизна: полягає у тому, що запропонована економіко-математична модель, застосування якої забезпечує оптимізацію процесу розподілу продукції підприємства, враховує рейтинг контрагентів а також ситуативний характер процесу розподілу продукції. Розроблено оптимізаційні моделі для обгрунтування прийняття рішень при розподілі продукції між контрагентами, в ситуації, коли відбувся недостатній видобуток корисної сировини. Проблемою є прийняття рішення щодо того, хто з контрагентів є більш пріоритетним. Запропоновано застосовувати методи експертної оцінки контрагентів продукції, та ранжування їх. Дана модель є релевантною для підприємств, що виробляють однотипну продукцію. Досліджено теоретичні основи планування збуту та розподілу продукції добувного підприємства; сформульовано рекомендації щодо побудови рейтингу контрагентів продукції підприємства; розроблено оптимізаційну модель планування збуту продукції добувного підприємства за різних умов виконання планового обсягу добутку корисних копалин. Розроблену модель було застосовано для умов видобувного підприємства для різних варіантів недовиконання та перевиконання планових показників виробництва. Модель складено на основі базової відкритої інформації за 2017 р. Враховано умову щоквартального планування поставок.


Індекс рубрикатора НБУВ: И-4 + У9(4УКР)305.41 в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72501 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського