РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000764000<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Перетяка Н. О. 
Вдосконалення методу стендових випробувань редукторів пасажирських вагонів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.11.01 / Н. О. Перетяка; Одеська державна академія технічного регулювання та якості. - Одеса, 2017. - 22 c. - укp.

Більшість вимушених в експлуатації технологічних простоїв пасажирських вагонів пов'язані з відмовою редукторно-карданного приводу генератора. Кінцевим етапом технічного обслуговування редуктора є стендові випробування (обкатка), в яких механічні вимірювання є визначальними для оцінювання якості виконаного ремонту. Оцінка реакції механічних складових вузлів редуктора на певний тип і вид навантаження за інших фіксованих параметрів, дає змогу виявити під час обкатки прихованих дефектів і недоліків проведеного ремонту тепловим методом неруйнівного контролю, який є енергозатратним. Проведено аналіз методів стендових випробувань та технічного діагностування редукторів показав, що є методи не відповідають сучасним вимогам автоматизації процесів, до точності вимірювань та вимогам енергозбереження. Тому виникає необхідність розробки методики атестації, що враховує автоматизацію сучасних стендів, вимірювальних методів, які здібні підвищити точність вимірювань, автоматизувати вимірювальну процедуру та підвищити енергоефективність випробувань. Удосконалено метод стендових випробувань редукторів пасажирських вагонів, який відрізняється від існуючих новим визначальним параметром неруйнівного контролю, заснованого на вимірюваннях швидкості нагріву корпусу редуктора у часі, що дає змогу вирішити актуальну задачу з підвищення рівня безпеки руху за рахунок якості функціонального діагностування редукторів. Удосконалено метод розрахунку корисної потужності навантаження редуктора, що є метрологічною характеристикою випробувального стенду, який відрізняється врахуванням наявності електроприводу з приводом частотним векторним і його властивості автоматичної адаптації напруги до мінливості струмового навантаження, що дало змогу підвищити точність непрямих вимірювань. Уперше отримано емпіричні критерії параметру швидкості нагріву корпусу редуктора у часі, які використовуються для оцінки технічного стану редуктора пристендових випробуваннях, що дає змогу скоротити час для визначення якості проведеного ремонту. Удосконалено метод вимірювання радіального биття корпусу редуктора, який відрізняється способом та алгоритмом вимірювання, що дало змогу усунути вплив суб’єкту вимірювань на якість випробувань.


Індекс рубрикатора НБУВ: О245-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА432434 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського