РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000761681<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Коляденко В. А. 
Прикладні засади розвитку маркетингової програми оператора комунікацій ПрАТ "ВФ Україна" з урахуванням впливу маркетингу взаємовідносин / В. А. Коляденко, Ю. В. Васильченко // Бізнес Інформ. - 2020. - № 11. - С. 462-467. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета роботи - визначення та обгрунтування основних засад розвитку маркетингової програми оператора комунікацій з урахуванням впливу концепції маркетингу взаємовідносин, оскільки багато компаній, що займаються послугами зв'язку, спрямовують більшу частину своїх ресурсів на залучення нових клієнтів. Зусилля по утриманню існуючих клієнтів мінімальні, принаймні, що стосується офіційної маркетингової програми. Цей погляд на маркетинг є обмежувальним і потенційно марним. Визначено механізм загальної дії маркетингу взаємовідносин на підприємство; зазначено обов'язкові тенденції та акценти, які мають бути врахованими під час змін у маркетинговій програмі: сервіс; клієнтоорієнтованість; міцні зв'язки як з клієнтами, так і з партнерами, акціонерами, інвесторами, постачальниками; Інтернет-маркетинг; брендинг; розробка застосунків. Розглянуто процес здійснення маркетингу взаємовідносин, головна мета якого полягає у збільшенні конкурентоспроможності та рентабельності підприємства за рахунок задоволення потреб уже існуючих клієнтів та їх збереження. Досліджено існуючі можливі стратегії маркетингу взаємовідносин, що можуть бути покладені в основу маркетингової програми компанії: основна стратегія обслуговування; налаштування відносин; покращення сервісу;ціноутворення відносин; внутрішній маркетинг. З огляду на проведені дослідження обгрунтовано необхідність внесення змін у маркетингову програму підприємства та визначено, що застосування оператором комунікацій зазначеної концепції в маркетингу компанії підвищує показники прибутковості, лояльність до бренду, спонукає до більшої диференціації товару/послуги та здобуття конкурентних переваг. Для збереження стосунків необхідний хороший сервіс - це й стане одним із провідних орієнтирів і пріоритетів у змінах маркетингової програми компанії. Для досягнення поставленої мети необхідно вдосконалити існуючу маркетингову програму компанії відповідно до нової концепції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського