Курдина Ю. Музейні сувеніри як поліаспектне явище / Ю. Курдина // Hist. and Cultural Studies. - 2020. - 7, № 1. - С. 34-38. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.Проаналізовано музейний сувенір як багатоаспектне явище. З одного боку, сувеніри є можливістю додаткового прибутку завдяки бажанню туристів (відвідувачів) отримати матеріальний спогад про відвідане місце, з іншого - це хороший інструмент для створення та реклами власного бренду; зрештою, музейні сувеніри пов'язані з культурним туризмом. Беручи до уваги досвід інших країн, запропоновано кілька кейс-практик, які найдієвіші для виготовлення популярного асортименту музейних сувенірів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч771.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101265 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|