Baula O. Financial levers and consequences implementation of world experience of business activity in domestic tourism market = Фінансові важелі та наслідки імплементації світового досвіду бізнес-діяльності у вітчизняний туристичний ринок / O. Baula, O. Liutak, L. Chepurda, G. Chepurda, O. Zelinska // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2020. - Вип. 4. - С. 476-485. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.Охарактеризовано основні показники ринку туристичних послуг (ТП) в Україні та світі, проведено порівняльну динаміку витрат і доходів від міжнародного туризму (МТ); запропоновано модель структурної перебудови ринку ТП України за умов глобалізаційного розвитку економіки та обгрунтовано необхідність інституціоналізації бізнес-діяльності у сфері МТ; розглянуто різні варіанти стратегічних альянсів, які є альтернативними для української туристичної бізнес-діяльності. Доведено, що на даний момент туристичний сектор став незамінним у житті значної частини жителів світу, оскільки туристичні потоки за останні роки зросли більш ніж у 50 разів. Крім того, на початку XXI ст. сфера відпочинку за обсягом доходу посіла третє місце серед провідних галузей світової економіки. За даними Всесвітньої ради з питань подорожей і туризму, частка туристичної галузі 2018 р. становить приблизно 10 % від світового ВВП (за прогнозами, частка досягне 11 % до 2026-го); 6,0 % світового експорту, що на 0,1 % більше ніж 2017-го та відповідно на 0,6 % більше, ніж 2016 р. Визначено, що фінансові ресурси від туристичних потоків слугують важливим інструментом для нарощення реалізації потенціалу та економічного зростання провідних країн світу. Світовий досвід обгрунтував, що створення туристичного продукту з високою доданою вартістю є запорукою зростання бізнес-активності в сегменті туристичного бізнесу, розвитку туристичного ринку, залученню суміжних галузей (фінансові послуги, страхування, транспорт, зв'язок) до реалізації ТП. Проведений SWOT-аналіз засвідчує, що Україна має потужний потенціал для здійснення більшості видів туристично-рекреаційної діяльності, використання якого суттєво лімітується низкою обмежень, для подолання яких слід обрати чітку стратегію, яка б найбільш повно враховувала використання сильних сторін досліджуваного явища. Оскільки стратегічним пріоритетом інтеграції України у світовий економічний простір і реформування вітчизняного господарства є переорієнтація на ефективно функціонуючі форми господарювання, вважаємо за доцільне розпочати посилювати вітчизняні конкурентні позиції у сфері МТ саме щодо імплементації світового досвіду бізнес-діяльності в цю сферу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|