Лі Лань Формування художнього сприйняття підлітків у процесі фортепіанного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Лі Лань; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 19 c. - укp.У дослідженні актуалізується проблема формування художнього сприйняття підлітків у процесі фортепіанного навчання. Проаналізовано погляди представників різних галузей знань на зазначену проблему, розкрито сутність художнього сприйняття, визначено критерії, показники, рівні сформованості досліджуваної якості. Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено поетапну методику формування художнього сприйняття підлітків у процесі фортепіанного навчання, в основу якої покладено розроблені принципи саморегуляції, інформаційності, контекстності, асоціативності художнього сприйняття та співвідношення емоційного та раціонально логічного у художньому сприйнятті, а також педагогічні умови, що позитивно впливають на формування художнього сприйняття підлітків (метафоричне осмислення художньої реальності, розвиток творчої самостійності підлітків, єдність естетичного й етичного в процесі формування художнього сприйняття). Методика реалізується за трьома етапами: відтворювально-наслідувальним, інтеграційно-збагачувальним і самостійно-інтерпретаційним, протягом яких впроваджувалися мотиваційні, пояснювально-ілюстративні, пізнавальні, ігрові та спеціальні (художньої творчості, художньої змістовності, художнього контролю, художнього збагачення, художнього наведення) методи навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42 + Щ31 р21
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА433809 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|