РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000758620<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кирнац В. І. 
Комплексна експлуатаційна параметрична діагностика робочого процесу транспортних дизелів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / В. І. Кирнац; Одеський національний морський університет. - Одеса, 2018. - 23 c. - укp.

Досліджено та розроблено методи параметричної діагностики робочого процесу транспортних дизелів, експлуатація яких пов'язана з частими змінами навантаження і тривалою роботою на часткових режимах. Такі режими експлуатації призводять до інтенсивного зносу циліндропоршневої групи, паливної апаратури високого тиску та механізму газорозподілу разом з системою турбонаддуву. Відомо, що робота транспортних дизелів в першу чергу залежить від технічного стану паливної апаратури високого тиску та системи наддуву. Нерівномірність потужностей, викликана експлуатаційними дефектами паливної апаратури, призводить до перевантаження окремих циліндрів і підвищеної вібрації двигуна. Як наслідок, відбувається обмеження потужності всього двигуна і його робота відбувається в зоні підвищеної питомої витрати палива. Підвищується ймовірність аварійної зупинки двигуна. Ефективна експлуатація двигуна базується на постійному контролі основних, найбільш значущих параметрів робочого процесу. Математичне моделювання робочого процесу транспортних дизелів в середовищі AVL BOOST дозволило зробити верифікацію методів діагностичного контролю, що застосовуються в експлуатації. У AVL BOOST використана модифікована модель закону професора Семенова B.C. - двофазна модель тепловиділення, яка дозволила спростити аналіз індикаторних показників у разі збереження високої якості моделювання на часткових навантажувальних режимах. Максимальна відносна похибка у процесі моделювання транспортних дизелів на режимах 25%, 50%, 100% і 110% не перевищувала 3%. Для вирішення завдання синхронізації розроблено та застосовано комбінований аналітичний метод синхронізації даних моніторингу параметрів робочого процесу транспортних дизелів, який об'єднує переваги методу аналізу першої похідної кривої тиску в циліндрі та моделювання кривої стиснення-розширення за допомогою функції Аньезі. За умов реостатних випробувань і скороченого часу перед- і післяремонтної діагностики дизелів новий метод дозволив на 50-80% зменшити похибки синхронізації та подальшого розрахунку індикаторних параметрів робочого процесу. Розроблено метод, який актуальний у зв'язку з тим, що більша частина транспортних дизелів працюють з ранніми кутами випередження подачі палива (від 12 і до 27° повороту колінчастого вала до верхньої мертвої точки поршня). У цьому випадку застосування тільки одного з аналітичних методів неефективно та призводить до помилок синхронізації. Комбінація двох методів вирішила цю проблему, скоротивши число помилкових розрахунків у процесі діагностування. Отримав подальший розвиток метод контролю робочого процесу транспортного двигуна, що включає віброакустичний контроль подачі палива та газорозподілу за рахунок контролю фаз. Удосконалено метод аналізу спектра віброакустичних сигналів компресора газотурбонагнітача, в зв'язку з чим стала можливою вібродіагностика газотурбонагнітача. Розроблені методи комплексної параметричної діагностики можуть бути впроваджені в практику експлуатації транспортних дизелів. Комплексний підхід, що полягає в діагностиці технічного стану циліндропоршневої групи, паливної апаратури високого тиску, механізму газорозподілу та газотурбонагнітача, в поєднанні з оперативністю отримання діагностичної інформації, значно підвищує ефективність і якість ремонтних робіт. Застосування розроблених методів сприяє загальному зниженню експлуатаційних витрат на 25-30% протягом всього життєвого циклу транспортних дизелів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА432267 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського