РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000758400<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шастова І. В. 
Формування англомовної компетенції в техніці читання в учнів початкової школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. В. Шастова; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. - Київ, 2017. - 21 c. - укp.

Розглянуто питання формування англомовної компетенції в техніці читання в учнів перших класів загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням англійської мови. Теоретично обгрунтовано і практично розроблено методику формування англомовної компетенції в техніці читання в учнів перших класів шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови (англійської) за звуковим аналітико-синтетичним методом. Розглянуто теоретичні передумови формування англомовної компетенції в техніці читання в учнів початкової школи, уточнено зміст і структуру компетенції в техніці читання, визначено етапи оволодіння технікою читання рідною та іноземною мовами та досліджено специфіку оволодіння технікою читання молодшими школярами в українській та англійській мовах. Охарактеризовано психологічні особливості навчання шестирічних учнів з позиції особистісно-діяльнісного підходу, досліджено труднощі оволодіння першокласниками навичками читання та проведено анкетування дітей 5-10-ти років з метою виявлення типу зображення, що більше цікавить молодших школярів. Проаналізовано методи навчання техніки читання учнів початкових класів, створено дванадцять навчальних текстів (оповідань), які містять не більше 11 речень та приблизно 60 слів, досліджено необхідність відбору навчального матеріалу, здійснено відбір лексичного матеріалу для навчальних текстів, запропоновано використовувати реалістичні ілюстрації та єдиний уніфікований шрифт. Практично розроблено підсистему вправ і модель організації процесу навчання для формування англомовної компетенції в техніці читання в учнів початкових класів за звуковим аналітико-синтетичним методом. Шляхом експериментальної перевірки доведено ефективність розробленої методики навчання. Сформульовано методичні рекомендації щодо формування англомовної компетенції в техніці читання в учнів початкових класів за звуковим аналітико-синтетичним методом. Запропоновано рекомендації, що набули практичного застосування у п'яти школах України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА431020 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського