Комарова О. В. Теоретичні і методичні засади формування системи знань старшокласників у процесі навчання біології : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. В. Комарова; Ін-т педагогіки, НАПН України. - Київ, 2017. - 35 c. - укp.Висвітлено актуальну проблему формування системи знань старшокласників у процесі навчання біології. Обгрунтовано сутність концепції, теоретико-методичних засад та методики формування системи знань старшокласників із біології. Проаналізовано філософську, психолого-педагогічну та науково-методичну літературу з метою визначення чинних підходів до розуміння категоріального апарату дослідження. Зіставлено програми та чинні підручники з біології 10 - 11 класів у контексті проблеми, що досліджувалась, здійснено аналіз стану проблеми у практиці роботи сучасної української школи. Створено авторську концепцію формування системи знань старшокласників у процесі навчання біології в 10 - 11 класах. Розроблено та обгрунтовано методику формування системи знань старшокласників у процесі навчання біології в 10 - 11 класах, визначено умови її практичної реалізації. Розроблено критерії та рівні оцінювання сформованості системи знань старшокласників із біології. Визначений комплекс організаційно-методичних умов та на їх основі сформовані методичні рекомендації можуть бути використані у процесі навчання біології в школі. Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р21-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА432279 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|