Подолякіна О. В. Мовний вимір філософсько-освітнього дискурсу: тенденції розгортання у сучасних соціокультурних контекстах : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 / О. В. Подолякіна; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2017. - 24 c. - укp.Розглянуто мовний аспект репрезентацій нових епістемологічних культур (ЕК) у сучасному філософсько-освітньому дискурсі. Здійснено експлікацію мовних репрезентацій постнекласичних ЕК у філософсько-освітньому дискурсі. Концептуалізовано мовний аспект сучасного філософсько-освітнього дискурсу як індикатора стану освітньо-адаптованих постнекласичних ЕК. Здійснено порівняльний аналіз дискурсивності, діалогічності та комунікативності суспільно обумовлених форм освіти та мовних репрезентацій філософії освіти у структуруванні некласичного та постнекласичного науково-освітнього простору та становленні нової освітньо орієнтованої ЕК. Обгрунтовано, що наявність некласичного та постнекласичного знання вимагає ствердження постнекласичної ЕК в едукології і педагогічній науці. Зазначено, що для некласичної моделі освіти на перший план виступає комунікативний чинник, в якому головними є комунікативні акти вчителя до активної позиції всіх учасників комунікації, можливості обліку їх прагнень, бажань, орієнтацій. На зразках закордонного педагогічного та філософсько-освітнього досвіду визначено передумови, за яких буде затребуваною критично-комунікативна теорія освіти в нашому суспільстві. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч + Ч30 в2:Ю0
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА431919 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|