Бахов І. С. Тенденції розвитку полікультурної освіти у професійній підготовці фахівців Канади і США (друга половина XX - початок XXI ст.) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / І. С. Бахов; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 43 c. - укp.Обгрунтовано полікультурні засади розвитку теорії та практики освіти, підготовки фахівців у навчальних закладах Канади та США. Визначено шляхи використання позитивного канадського й американського досвіду з підготовки фахівців у системі освіти України в сучасних умовах. Охарактеризовано соціально-історичні передумови та тенденції розвитку канадської і американської полікультурної освіти. Проаналізовано систему освіти в країні на сучасному етапі в контексті полікультурності. Розкрито полікультурний підхід до професійної підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ Канади та США. Визначено цілі, завдання і принципи полікультурної освіти США та Канади у світлі підготовки фахівців у навчальних закладах Канади і США, виділено полікультурні тенденції розвитку освіти в навчальних закладах України й окреслено можливості використання позитивного канадського й американського науково-практичного досвіду підготовки фахівців у полікультурному контексті. Удосконалено та розширено наукові уявлення про сутнісні характеристики базових понять ''полікультурна освіта'', ''багатомовність'', ''двомовність'', ''білінгвальне (двомовне) навчання''. Набули подальшого розвитку мета, теоретичні підходи та принципи полікультурної освіти в Канаді та Сполучених Штатах Америки. До наукового обігу введено нові документи з проблеми полікультурної освіти у ВНЗ Канади та США. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(7КАН) + Ч34(7СПО)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА431675 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|