Тимчук Л. І. Теоретико-методичні засади проектування цифрових наративів у навчанні майбутніх магістрів освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.10 / Л. І. Тимчук; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - Київ, 2017. - 39 c. - укp.Обгрунтовано теоретичні основи проектування цифрових наративів і методичну систему проектування біографічних цифрових наративів у навчанні майбутніх магістрів освіти, визначено сутність категорії "цифровий наратив" і проаналізовано його властивості, види, функції і форми функціонування в сучасному інформаційному суспільстві, вивчено зарубіжний досвід наративно-цифрового навчання та визначено етапи його поширення у вищій освіті. Розроблено концепцію проектування цифрових наративів у навчанні майбутніх магістрів освіти на основі обгрунтування базових категорій та методологічних підходів дослідження. Розроблено педагогічну технологію проектування цифрових наративів, обгрунтовано й розроблено модель проектування цифрових наративів у навчанні майбутніх магістрів освіти, визначено критерії та показники сформованості цифрової компетентності майбутніх магістрів освіти з проектування біографічних цифрових наративів. Обгрунтовано методичну систему проектування цифрових біографічних наративів у навчанні майбутніх магістрів освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА431285 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|