Шелестова Л. В. Дидактичні засади формування картини світу у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.09 / Л. В. Шелестова; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2017. - 39 c. - укp.Обгрунтовано дидактичні засади та розроблено відповідну модель формування картини світу в дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, що цілісно відображає навчально-виховний процес. Сконструйовано зміст навчання на основі відображення сфер буття: природи, суспільства, людини (власного "Я"), культури. Дібрано комплекси методів для його ефективного засвоєння. Обгрунтовано концептуальні положення, якими є розуміння сутності буття та його складників; картини світу як системи уявлень про нього та результату його пізнання; процесу навчання як пізнання реальності, важливим завданням якого є формування картини світу зростаючої особистості. Обгрунтовано й експериментально перевірено методику діагностики сформованості картини світу у старших дошкільників і молодших школярів. Експериментально досліджено й охарактеризовано типи картини світу дітей за когнітивним, емоційно-ціннісним, діяльнісним компонентами. Дослідно-експериментальним шляхом перевірено та доведено ефективність розробленої дидактичної моделі системи формування картини світу у старших дошкільників і молодших школярів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.35 + Ч421.35
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА431333 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|