Вєнцева Н. О. Розвиток вищої історичної педагогічної освіти України в першій половині XX століття : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Н. О. Вєнцева; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава, 2017. - 40 c. - Бібліогр.: с. 33-37 - укp.Досліджено становлення та розвиток вищої історичної педагогічної освіти (ВПО) України (перша половина XX ст.) як підсистеми ВПО, що мала власну організацію, зміст, форми та методи з точки зору сучасних методологічних позицій, аксіологічного, парадигмального, системного, структурно-функціонального й історико-хронологічного підходів. На основі авторських критеріїв розроблено й обгрунтовано періодизацію процесу розвитку історичної ВПО України у визначених хронологічних межах [І етап (1905 - 1917 рр.) - імперський; II етап (1917 - 1920 рр.) - української революції; III етап (1920 - 1932 рр.) - радянського новаторства; IV етап (1932 - 1959 рр.) - радянсько-тоталітарний]. Визначено основні закономірності, суперечності та провідні тенденції (загальні, часткові, постійні, тимчасові, позитивні, негативні) розвитку історичної ВПО України в першій половині XX ст. Проманіторино трансформацію змісту та охарактеризовано особливості організації історичної ВПО України в досліджуваний період. Окреслено перспективи використання надбань історичної ВПО України першої половини XX ст. в сучасних умовах. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)5
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА429878 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|