РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000754770<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бажинов О. В. 
Інформаційна комплексна система діагностики гібридних і електромобілів / О. В. Бажинов, Р. Р. Заверуха, Т. О. Бажинова // Інженерія природокористування. - 2020. - № 2. - С. 12-18. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто штучні нейроні мережі (ШНМ) в системі управління силовою установкою транспортного засобу з метою зменшення витрати енергії та діагностики off-line технічного стану тягової акумуляторної батареї (ТАБ). Отримано метод діагностики технічного стану силової установки, який використовує ШНМ і системи нечіткого висновку для визначення технічного стану ДВЗ і ТАБ. Мета роботи - підвищення ефективності діагностики функціональних систем гібридного та електромобіля шляхом оперативного синтезу управляючих впливів за енергетичними та якісними критеріями з урахуванням зовнішніх умов експлуатації; обгрунтування методу діагностики технічного стану силової установки гібридного та електромобіля з використанням ШНМ і системи нечіткого висновку; надати наукове обгрунтування діагностичних параметрів силової установки гібридного автомобіля. Використано ШНМ у системі управління силовою установкою транспортного засобу з метою зменшення витрати енергії та діагностики off-line технічного стану ТАБ. За допомогою симулятора навчається нейромережева модель автомобіля, яка використовує off-line навчання нейроконтролера. Якість навчання нейроконтролера визначається симулятором. При подальшому функціонуванні системи управління параметри нейронних мереж не змінюються. Відсутність адаптації вагових коефіцієнтів при функціюванні системи управління обгрунтовано тим, що це призводить до втрати довгочасової пам'яті системи управління при виникненні кратко часової несправності, а також можливості виникнення біфуркації при адаптації в нелінійних системах наведено на рисунку 1. Цільова функція оптимізації управління має на увазі мінімізацію витрати енергії при збереженні ступеню заряду тягової акумуляторної батареї за обмеженого діапазону руху транспортного засобу в заданих умовах експлуатації. За результатами випробувань метода нейроуправління отримано, що нейроконтролер забезпечує зменшення витрати палива на 17 % і скорочує діапазон зміни ступеня зарядженості ТАБ на 35 %, а також забезпечує мінімізацію викидів токсичних речовин.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2-082.05 + О333.9-082.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101173 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського