РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000753894<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Bulgakova A. S. 
Algorithmic modifications in procedural generation systems = Алгоритмічні модифікації в системах процедурної генерації / A. S. Bulgakova, A. V. Kudriavtsev, V. V. Zosimov, V. A. Pozdeev // Control Systems and Computers. - 2019. - № 3. - С. 52-59. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Процедурна генерація (ПГ) є незамінною для створення штучних хмар, гір, поверхні моря тощо. Саме тому нинішніми дослідженнями є алгоритми генерації тривимірних структур для роботи з ними. На відміну від того, коли дизайнер вручну визначає кожен об'єкт і всі параметри створеного контенту, під час процедурного генерування результат може бути дещо непередбачуваним та може генерувати різний вміст за кожного запуску. Однією з переваг ПГ є зниження витрат на розробку різних комерційних продуктів. ПГ може бути використана для отримання різного цифрового контенту або для створення елемента в об'єкті, який довго та складно робити вручну. Мета роботи - представлення модифікованого алгоритму Diamond Square, в результаті роботи якого можна отримати тривимірну карту (ТВК) фрактальної поверхні. У середовищі Unity створено демонстрація для побудови ігрових рівнів, яка надає можливість будувати карти на базі модифікованого алгоритму Diamond Square. В результаті отримаємо ТВК фрактальної поверхні, яка може бути використана у майбутніх проектах. Вихідна програма слугує для демонстрації роботи алгоритму та базується на трьох сценаріях: модифікованому алгоритмі Diamond Square, допоміжних алгоритмах обробки та сценаріїв камери. Наведено модифікований алгоритм Diamond Square, в результаті роботи якого отримуємо ТВК фрактальної поверхні. Результат використання модифікованого алгоритму показано на прикладі побудови ландшафтної конструкції. Зроблено висновки, що запропонований метод візуалізації процедурної генерації на базі модифікованого алгоритму Diamond Square з використанням вокселей надає можливість створювати рельєфні структури (печери, каньйони, кар'єри), які неможливо створити за допомогою звичайної карти висот.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.63 + Д823

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського