Гуштан Т. В. Типізація, спеціалізація і форматизація як чинники конкурентоспроможності роздрібної торгівлі / Т. В. Гуштан, С. М. Лихолат, М. Р. Верескля, Н. Я. Михаліцька, І. П. Таранський // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2020. - Вип. 3. - С. 432-440. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.Розглянуто теоретико-методологічну проблему модернізації роздрібної торгівлі в межах нових структурних моделей. Наведено авторське розуміння дефініції "роздрібна торговельна мережа" (РТМ) та ознаки, які покладено в основу систематизації торговельних мереж. Розкрито процес форматизації РТМ як об'єктивно потрібний, складний і тривалий. Окреслено активні стратегічні сили, які мають вплив на роздрібну торгівлю, а також на поглиблення і вдосконалення спеціалізації та типізації підприємств торгівлі. Запропоновано структуру системи інституціонального забезпечення розвитку спеціалізації та типізації як чинників конкурентоспроможності роздрібної торгівлі. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|