РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000751155<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Juhasz E. 
Discrete element modelling of particle degradation of railway ballast material with <$E bold {roman PFC sup 3D}> software = Дискретно-елементне моделювання руйнування часток залізничного баластного матеріалу за допомогою програмного забезпечення <$E roman PFC sup 3D> / E. Juhasz, R. M. Movahedi, I. Fekete, S. Fischer // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2019. - № 6. - С. 103-116. - Бібліогр.: 18 назв. - англ.

Визначення точного руйнування часток залізничного баластного матеріалу є досить важливою проблемою. Для цього існують три різні, але пов'язані між собою методики: повномасштабні польові випробування; повномасштабні або скорочені лабораторні випробування; комп'ютерне моделювання, в основному з використанням методу дискретних елементів (МДЕ). Перший і другий варіанти вимагають багато часу і грошей, а для третього варіанта потрібне складне програмне забезпечення, яке може враховувати точні мікромеханічні характеристики матеріалу баластного шару. Мета роботи - розробка методу, який дозволяє визначати більш точне руйнування баласту, а також розробка методології оцінки, пов'язаної зі спеціальними методами вимірювання (наприклад, методами GOM, комп'ютерною томографією тощо). Підведено підсумки проведеного моделювання з використанням програмного забезпечення, що застосовує для розрахунку МДЕ, а також лабораторних випробувань, а саме скорочених випробувань на одновісне стискання, і комп'ютерної томографії. Одержано результати, згідно з якими лабораторні випробування на одновісне стискання можна було змоделювати за допомогою програмного забезпечення МДЕ з початковою точністю, що в подальшому потребує вдосконалення. Результати підтверджені вимірюваннями, виконаними методом комп'ютерної томографії. Моделювання руйнування часток залізничного баласту, а не тільки їх руху, у програмному забезпеченні МДЕ є складним завданням. Сьогодні на ринку є багато доступного програмного забезпечення, наприклад, PFC, EDEM, YADE. Одні програми досить дорогі, іншими складно управляти (необхідна спеціальна методика програмування, командна лінія тощо). Для своїх досліджень автори застосували не тільки лабораторні навантажувальні випробування, але й складну комп'ютерну томографію. Результати цього дослідження можна застосовувати в галузі залізничного будівництва. Дана робота є частиною дослідження в аспірантурі Університету Іштвана Сечені, виконана аспіранткою Ерікою Юхас. Її метою є розробка методу, що дозволяє визначити більш точне руйнування баластного шару, а також розробка методології оцінки, пов'язаної зі спеціальними методами вимірювання (наприклад, методами GOM, комп'ютерною томографією і т. д.). Публікація цієї статті підтримана проектом UNKP-19-3-I-SZE-13.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-045.07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського