РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000749490<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Girshfeld A. 
The refined strength calculation and optimization of the inner geometry of cylindrical bearing units / A. Girshfeld, E. Simson // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2020. - № 3/7. - С. 66-78. - Бібліогр.: 23 назв. - англ.

Закриті підшипникові вузли (ЗПВ) для залізничного рухомого складу повинні забезпечувати 800 000 км або 8 років пробігу (а найближчим часом - 1 млн км і 10 років) без будь-якого обслуговування. Для досягнення настільки високих експлуатаційних показників необхідно вже під час проектування ЗПВ забезпечити практичну відсутність зносу протягом майже всього вказаного пробігу. Наведено результати оптимального проектування елементів внутрішньої геометрії закритих підшипників на уточнених математичних моделях на прикладі циліндричного буксового підшипникового вузла "DUPLEX" для рухомого складу простору колії 1520. Основною математичною моделлю обрано геометричну нелінійну контактну задачу теорії пружності, для вирішення якої використано метод скінченних елементів. Розроблено оригінальну нелінійну скінченно-елементну модель мультиконтактної задачі, яка враховує: контактні деформації "рейка-колесо", деформування осі колісної пари, деформування букси та кілець підшипника у разі контактної взаємодії зі всіма роликами. Модель надає можливість уточнити розподіл навантажень в окружному напрямку та, відповідно, - максимальне навантаження на ролик. Ця ж модель може бути використана в том числі для аналізу зносу гребня колеса та впливу різнозазорності на знос підшипника. Розроблено математичну модель і цільову функцію для оптимізації профіля ролика ("бомбіни", твірної бокової поверхні обертання) з урахуванням накопичення пошкоджень від "нерегулярного" навантаження точок поверхні ролика від контактів як із зовнішнім, так і внутрішнім кільцем. Проведено оптимізацію форми контактуючих в осьовому напрямку торця ролика та робочого борта кільця, в результаті якої встановлено, що оптимальними є "антропологічні форми" опуклого торця ролика та ввігнутого борта кільця. Для технологічного спрощення конструкції замість увігнутого борта кільця прийнято варіант із конічною поверхнею борту з оптимальним значенням "розвалу".


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського