Мандич О. В. Управління проектами через інструментарій маркетингу підприємства / О. В. Мандич // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019. - Вип. 202. - С. 242-252. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.Проведено теоретичне опрацювання методологічних засад формування проект-менеджменту за допомогою маркетингової діяльності аграрного підприємства з метою підвищення рівня його конкурентоспроможності та одержання кращих результатів у площинах фінансових та ринкових показників. Якщо розуміти управління проектами через формування конкретного бізнес-плану, який втілює в життя задум чи ідею підприємства зі створення унікальної продукції, що є головним завданням маркетингу, на сьогоднішній день, то його можна виокремлювати через опрацювання різних напрямів у діяльності підприємства. Маркетинговий інструментарій включає можливості формування товарної та цінової політик підприємства, а також політики товаропросування й товаророзподілу з відповідною методологією запровадження проектного менеджменту (способами, методами, принципами тощо). Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|